حصار بازی کودک

پارک حفاظ کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

در زندگی امروزی جوامع بشری پدر و مادر برای گذران زندگی نیاز به تلاش بیشتری دارند تا بتوانند شرایط ایده آل را برای رشد کودک خود فراهم کنند در این میان والدین باید به کودک خود نیز برسند و تا حد ممکن با کودک خود وقت بگذرانند.

پارک حفاظ کودک یا حصار نوزاد برای همین امر طراحی و ساخته شده است .شما میتوانید به راحتی به کار خود برسید در حالی که فرزند دلبند شما در یک گارد امن و جذاب درست رو به روی شما مشغول بازی است.

از دیگر دغدغه های والدین امروزی دست تنها بودن مادر در خانه است که باید با 1 یا 2 یا حتی 3 کودک بماند و از آنها نگهداری کند و مراقبت باشد که به هم دیگر آسیبی وارد نکنند و در عین حال برای پدر خانه ناهار و یا شام آماده کند. خب همه ی ما اطلاع میدانیم قرار گرفتن در این شرایط بسیار دشوار است و هر مادری رو دچار استرس میکند و بعضا مادر از انجام کارهای مهم خود باز میماند.

یکی از راه حل های پیشنهادی یوداتویز به شما تهیه پارک حفاظ کودک و استخر توپ بازی کودک است.

kids plastic polypen

پارک حفاظ یا حصار نوزاد یا گارد کودک به کلیه محصولاتی گفته میشود که با جدا سازی محیط بازی کودک از پیرامون خود یک محیط امن و ایمن را برای کودک فراهم می کند، معمولا ارتفاع این حفاظ ها بیشتر از 1 متر نمیباشد و مساحت داخلی پارک حفاظ از 2 مترمربع تا 100 متر مربع و حتی بالاتر به سلیقه و فضای خانه متغیر میباشد.

پارک بازی نوزاد معمولا به صورت نرده های پلاستیکی، چوبی و یا فلزی ساخته میشوند و به صورت چفت و بست و یا گیره و یا نر و مادگی به هم متصل و یک محیط امن را فراهم میکنند تا کودک بتواند به راحتی به بازی و ورجه وورجه بپردازند.

حالا مادر خانه به راحتی می تواند فرزندان خود را درون گارد ایمن بگذارد.

کف این پارک را برای امنیت بیشتر میتوانید با کفپوشهای ایمن ( ضربه گیر های فومی تاتامی ) بپوشانید و از این که کودکان از این محیط بیرون نروند و خطری آنها را تهدید کند خیالتان راحت باشد. نرده ای بودن حفاظ ها باعث می شود والدین (حتی وقتی مشغول کار هستند) دید کافی به کودک خود داشته باشند و البته مادر هم هر زمان که دوست داشت میتواند به کودکان سر بزند و آنها را نظارت کند تا با خیال آسوده به ادامه فعالیت خود بپردازد.

نرده پلاستیکی محافظ کودک

اگر میخواهید حوصله کودکتان در پارک حفاظ سر نرود میتوانید در آن تاب و سرسره، الاکلنگ، ماشین کودک، چادر بازی، میز و صندلی، حلقه بسکتبال و یا هرچیزی که کودکتان به آن علاقه نشان میدهد را قرار دهید.

اینها تمام خواص پارک حفاظ نمیباشد و شما میتوانید استفاده های گوناگونی داشته باشید.

مثلا میتوانید این پارک بازی نوزاد را دور باغچه و یا یک درخت بزرگ در حیاط و یا یک محیط مهم که نمیخواهید کودک به آن دسترسی داشته باشد (به طور مثال شما میتواند دو ضلع را جلوی شومینه و یا شوفاژ) قرار دهید و مانع تماس کودک با این محیط های خطرناک شوید.

یا شما میتوانید بعد از بزرگ شدن کودکتان با پر کردن پارک حفاظ کودک با توپ آن را به یک استخر توپ خانگی تبدیل کنید، راستی فقط کافیه یک سرسره هم به این مجموعه اضافه کنید تا رسما پارک رو به خانه آورده باشید.

از دیگر استفاده های این حصار پلاستیکی این است که برای حیوان خانگی نیز یک محیط ایمن میباشد و شما میتوانید حیوان خانگی خود را درون این محیط قرار دهید و دیگر عمل زشت بستن حیوان را انجام ندهید و یک محیط خوب و شاد که میتواند درون منزل باشد و یا درون کلینیک دامپزشکی و یا .. برای حیوان فراهم کند.

جنس پارک حفاظ یودا پلی اتیلن آنتی یووی (ضد آفتاب) است و به همین دلیل به راحتی میتوانید در محیط باز که آفتابی و بارانی میباشد قرار دهید.

پارک محافظ کودک

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد