پلاسماکار یک وسیله نقلیه بازی برای کودکان از جنس پلی اتین میباشد و هم برای کودکان و هم بزرگسالان قابل بازی و سواری است.

پلاسما کار وارداتی

پلاسماکار در ابتدا توسط شرکت کانادایی پلاسمارت طراحی و ساخته شده است و دارای طراحی بسیار جذاب و خلاقانه ای است.

در طول سالیان دراز یکی از برند هایی که توانسته نمونه مشابه و در حد برند اصلی پلاسماکار تولید کند، برند لوپکار هست، که فقط در اسم محصول با پلاسماکار متفاوت است ولی در کارکرد، عملکرد و ظاهر عینا مشابه هم هستند.

تنها تفاوتی که میتوان به آن اشاره کرد رنگبندی متفاوت پلاسماکار و لوپکار و مورد دیگر که پس از استفاده متوجه شدیم, ضخامت نازکتره بدنه لوپکار نسبت به پلاسما کار میباشد که وزنی حدود 90 کیلوگرم را تحمل میکند.

هر دو محصول در جدیدترین آپدیت و مونتاژ، دارای چرخ های ژله ای گردیدند که سر و صدای ناشی از حرکت پلاسماکار و لوپکار را روی سطوح سرامیک و پارکت و... به حداقل میرساند و والدین را از صدای زیاد در امان میگذارد.

پلاسما کار پرخ ژله ای

پلاسماکار با دلیل طراحی مهندسی به خوبی وزن و نیرو های وارده را به چرخ و سپس کل سیستم پخش میکند تا بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.تحمل وزن 100 کیلوگرم پلاسماکار را حتی برای بزرگسالان نیز قابل استفاده و بازی کرده.

پلاسما کاره دو نفره

طرح پلاسماکار و لوپکار شامل شش چرخ است ، اما تنها چهار چرخ زمین را لمس می کنند. دو چرخ اول واقع شده در جلوی وسیله نقلیه زمین را لمس نمی کنند .

آنها فقط برای پایداری و ایمنی در صورت خم شدن سوارکار به جلو یا سوار شدن به یک سطح مرتفع مجموعه بعدی چرخ های توسط یک اهرم به فرمان متصل می شوند ، به گونه ای که در پشت محور چرخش ستون فرمان قرار می گیرند. گشتاور وارد شده به فرمان باعث ایجاد اصطکاک جانبی توسط چرخهای روی زمین می شود ، نیرویی موازی با محور و عمود بر جهت چرخش چرخها است.

در حال حاضر تمامی محصولات پلاسماکار در چین-هنگ کنگ ساخته میشود و در بازار های جهانی با قیمت 60 تا 90 دلار قیمت دارند.

در طول سالیان رقیبان تقلبی زیادی در بازار حضور پیدا کردند ولی نتوانستند همانند کیفیت و طراحی برند اصلی کار کنند و همچنان برند پلاسماکار در این میان میدرخشد.

از دیگر برندهای خوب و مشابه پلاسماکار میتوان به برند ((لوپکار)) اشاره کرد.  

شما برای خرید انواع دوچرخه کودک و سه چرخه پلاسماکار اصلی و لوپکار اصلی به سایت یوداتویز مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد