همانطور که به نظر می رسد این انتخاب به والدین وابسته است ، کودکان دوست دارند فضای خود را داشته باشند. این امر به راحتی در زمان بازی کودکان مشهود است. ( چگونگی تبدیل کاناپه ها به قایق، تبدیل فضای زیر میز به یک خانه، تبدیل تمام کف خانه به آسمان، در حالی که کف خانه با فرش پوشیده شده است.

ثدرت تخیل کودکان

خب ، اگر بچه ها بر روی معمول ترین اشیا می توانند این خیال پردازی ها را انجام دهند ، تصور کنید که داشتن یک ست میز و صندلی کودک، آن هم برای خودشان چقدر لذت بخش می تواند باشد. یک چیز مطمئناً غیر قابل چشم پوشی نیست، لذت میزبانی از مهمان های خیالی با رنگ آمیزی و بازی با بلوک های ساختمانی هرگز یکسان نخواهد بود.

 لذت نقاشی روی میز چوبی

اگرچه آنچه که در نگاه اول شاهد آن هستیم ممکن است ساده و عادی به نظر برسد ، اما آنچه در واقعیت اتفاق می افتد بسیار حیاتی است. یعنی این موارد همان مواردی است که کودکان مهارتهای اجتماعی را می آموزند. این جا جایی است که ما والدین با نقش ویژه ی خود وارد می شویم - ابزارهای مناسبی برای شکوفا شدن تخیلات فرزندانمان باید در اختیارشان قرار دهیم. ازابزارهای مناسب که دراین مقاله به آن میپردازیم میز و صندلی ها هستند زیرا آنها واقعاً می توانند این تصور را ایجاد کنند که بچه های شما فضای خاص خود را برای بازی دارند

 تخته چوبی کودک

اگرچه امروزه گزینه های زیادی برای میز و صندلی کودک و مبلمان کودک موجود است ، اما میز و صندلی چوبی کودک محبوب ترین انتخاب والدین است . در اینجا چند دلیل وجود دارد که والدین باور دارند که چرا چوب بهترین ماده در وسایل بچه ها محسوب می شود.

دوام : بیشتر اوقات میز و صندلی چوبی کودک بسیار محکم و بادوام هستند. (به شرطی که آنها را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید ) چوب ماده ای با دوام است که می تواند در برابر فشار  زیاد و مداوم مقاومت کند ، چه آب روی آن ریخته شود و چه اسباب بازی روی آن کشیده شود و خراشیده شود. میز چوبی همچنین بسیار مقاوم است، در صورتی که کودک تصمیم بگیرد در بالای آن بنشیند، نمی شکند. سایر گزینه های پلاستیکی بی کیفیت ممکن است چند ماه دوام بیاورد ، اما چوب ماده ای است که می تواند برای سالهای آینده دوام داشته باشد.

میز و صندلی بدون لبه تیز

 بی خطر : مبلمان چوبی یک جایگزین کاملاً ایمن و طبیعی برای مبلمان پلاستیکی است زیرا فاقد مواد شیمیایی و سم است و همه ما می دانیم که چقدر مهم است که تماس بچه ها با سموم را تا حد ممکن کاهش دهیم. 

ساده در نگهداری : به عنوان یک والدین ، ​​شما احتمالاً از قبل در لیست کارهای روزمره خود چیزهای زیادی دارید ، بنابراین نمی خواهید زمان یا هزینه زیادی را صرف خرید محصولات ویژه برای تمیز کردن وسایل کودک خود کنید. خوب ، میزها و صندلی های ساخته شده از چوب به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. شما فقط باید سطح قطعات را با پارچه مرطوب به طور منظم پاک کنید. 

قیمت یا کیفیت؟ مساله این است.

هنگام انتخاب میز و صندلی برای فرزندان خود ، حتما کیفیت قطعات را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید ، بچه ها گاهی اوقات ممکن است کمی در مبلمان سختگیری کنند و شما نمی خواهید پولی را که سخت به دست می آورید، برای چیزهایی که دوام ندارد خرج کنید. بهترین میز و صندلی برای کودکان از چوب ساخته شده اند و بدون لبه های تیز هستند. اگرچه ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر برای چنین میز و صندلی چوبی بچه گانه ای هزینه کنید ، اما در دراز مدت ، این یک سرمایه گذاری هوشمندانه است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد