چطوری تو خونه یه بیزی بورد برای نوزادان و کودکان نوپا درست کنیم؟

بیزی بورد - یا تخته فعالیت (busy board – or activity board) ، یک از اصلی ترین اسباب بازی حسی کودک است. این تابلویی است که با چیزهای زیادی که کودک نوپا شما می تواند لمس کند ، بچرخاند ، باز کند ، ببندد، فشار دهد ، بلغزاند ، تغییر دهد  و .... ساخته شده است و همه اینها برای رشد مهارت های کاوش و تفکر کودک و شکل گیری هماهنگی چشم و دست او بسیار مفید است.

و اگرچه می توانید مدلهای خیلی خوبی را از مغازه ها بخرید (برخی از موارد مورد علاقه ما را در سایت یوداتویز ببینید) ، ولی در واقع اینکه خودتان یکی را بسازید بسیار آسان است.

چساخت بیزی بورد در خانهطوری

بیزی بورد خودت رو بساز....

ما در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که چگونه یک بیزی بورد در خانه درست کنید ، البته شما می توانید یه سلیقه خودتان کارها را انجام دهید و قطعات مختلفی را به صفحه خود اضافه کنید. فروشگاه های ابزار فروشی، خرازی ها و...، مکان های بسیار خوبی برای یافتن پیچ و مهره ، زنگ ، چرخ ، دستگیره ، کلید و قفل هستند.

ساخت بیزی بورد 3 سوته

موارد لازم و البته موارد پیشنهادی یوداتویز برای ساخت بیزی بورد در منزل

یک تکه چوب آماده با طرح و ابعاد دلخواه

رنگ (1 رنگ یا بیشتر) و یک قلم مو

بطری خالی با درپوش های قابل باز شدن

قیچی

عکس خانوادگی

مداد

مته برقی

پیچ های کوتاه

چسب

 و وسایلی مثله ، قفل و زنجیر درب ، ماشین حساب کوچک ، چراغ LED ، فیجت اسپینر ، کلید پریز ، آیفون ، سگک و بند ، پیچ درب ، دکمه و جادکمه از یه لباس قدیمی ، زیپ ، پایه چرخ دار میز عسلی یا ... ، آینه های اکریلیک و....

حروف مغناطیسی

برچسب برای تزئین (اختیاری)

و هر چیزی که دم دستتون هست و میدونید کوچولوتن همیشه به بازی با اونها علاقه نشون میده

خرید بیزی بورد

نحوه ساخت آن:

تکه چوب خود را طبق سلیقه خود رنگ کنید.

پس از خشک شدن ، چوب را بردارید و تمام تکه های خود را روی آن بچینید و با مداد علامت بزنید که هر وسیله را کجا می خواهید قرار دهید. اگر دوست دارید ، می توانید دایره ها ، مربع ها و مستطیل های رنگی مختلفی را که هر ابزار قرار دارد را رنگ کنید.

وقتی همه چیز را در جایی که می خواهید قرار دادید و از چینش خود راضی بودید ،وسایل را محکم روی صفحه بچسبانید یا آنها را با یک مته و پیچ محکم کنید.

در صورت تمایل تخته تمام شده را با برچسب های طرح دار تزئین کنید.

 بیزی بورد ایمن برای کودکان

و حالا یک بیزی بورد دارید! قبل از اینکه بیزی بورد را به کودک تحویل دهید ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز محکم وصل شده است - و به دلایل واضح برای سلامتی و ایمنی کودکتان، همیشه هنگام بازی با کودک در کنار او باشید.

 

ترجمه شده از https://www.madeformums.com/

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد