چادر بازی کودک دخترانه

شما به عنوان پدر و مادر می خواهید بهترین چیزها را برای بچه های خود فراهم کنید و این مربوط به انتخاب هایی است که در مورد اسباب بازی ها نیز انجام می دهید. در روند رشد کودکی ، نقش سرگرمی و بازی بسیار بزرگتر از چیزی است که به نظر می رسد.

این نه تنها بر رشد کامل مهارت های حرکتی تأثیر می گذارد ، بلکه روشی است که بچه ها مهارت های اساسی را می آموزند و با محیط پیرامون خود آشنا می شوند. به همین دلیل تشویق شما به بازی یک ضرورت است.

همانطور که می دانید بچه ها تقریباً با هر چیزی بازی می کنند و امروزه طیف وسیعی از گزینه های اسباب بازی وجود دارد ، شما می توانید با یک یا دو اسباب بازی کودکان را به داشتن بازی خیالی همراه با تحرک فیزیکی تشویق نمایید

تعجب خواهید کرد اگر بدانید که چادر سرپوشیده کودکان یکی از بهترین اسباب بازی ها است که به کودکان الهام می دهد تا از تخیل خود بیشتر استفاده کنند و از داستان هایی که خلق می کنند شگفت زده شوند. هنگامی که به دنبال چادر بازی کودک و کلبه بازی می گردید ، با انواع مختلفی از اندازه ها ، رنگ ها ، الگوها و سبک ها روبرو خواهید شد.

 

برای انتخاب بهترین مورد برای فرزندان خود باید علایق آنها را در نظر بگیرید ، نه فقط قیمت آنها ، بنابراین می دانید که یکی را که آنها واقعاً دوست دارند خریداری کنید. به هر حال ، کودکان کسانی هستند که بازی می کنند ، و آنها باید آنچه را که با آن بازی می کنند دوست داشته باشند! 

چادر بازی دونفره

عامل مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید ، اندازه چادر است. از آنجا که در حال خرید یک چادر بازی هستید که در داخل خانه استفاده خواهد شد ، فضای بازی را که قصد دارید چادر را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید و سپس به دنبال مدلی بروید که به طور یکپارچه در آن فضا قرار بگیرد.

 علاوه بر این ، توجه به فاکتور سن را فراموش نکنید ، زیرا چادری که برای کودکان دو تا چهار ساله طراحی شده است ممکن است برای کودکان پنج ساله و بالاتر بسیار کوچک باشد. به همین ترتیب ، در نظر بگیرید که چه تعداد بچه از آن استفاده می کنند.

تصمیم خود را در مورد سبک هم بگیرید ، آیا شما می خواهید طرح های چادر منفرد ، ترکیبی ، تیغه ای ، گنبدی ، معمولی یا بازشو داشته باشید. 

درصورتی که قصد استفاده بیشتر از این خرید را دارید ، چادری مانند چادر سرخپوستی پنجره دار با پارچه با کیفیت و طراحی شیک برای جمع آوری در داخل و خارج از خانه ایده آل است. با توجه به اینکه وزن آنها سبک است ، هنگام تعطیلات می توانید آنها را تقریباً در هر مکان ، حیاط یا ساحل خود حمل کنید ، بنابراین بچه ها همیشه می توانند آن مکان خاص و خاص خود را داشته باشند. بدون شک فرزند شما با چادر بازی کودکان بسیار سرگرم خواهد شد ، بدون در نظر گرفتن همه مزایایی که می تواند بدست آورد.

 چادر بازی کودک برای فضای باز

1. تخیل را آزاد کنید

کاری نیست که چادر بازی کودکان نتواند برای بازی کودکان شما انجام دهد. از آنجا که دوران کودکی دوره ای است که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، همه این کارها را می توان به روشی سرگرم کننده انجام داد. کودکان می توانند تخیل خود را آزاد بگزارند و یک چادر را به یک قلعه یا خانه شخصی ، یک اتاق مخفی ، یک غار تبدیل کنند تا از دایناسورها یا هر چیزی که فکر می کنند پنهان شوند. آنها می توانند با بزرگترین داستانها و ماجراهای بازی در چادرشان روبرو شوند ، داستانهایی که می توانید آرام بنشینید و از شنیدن آنها لذت ببرید. با تشویق بازی خلاقانه ، به راحتی و به طور کلی می توان گفت که چادرها به رشد ذهن کودک کمک می کنند!

 2. رشد جسمی

بازی با چادر به حرکت ، خزیدن و چرخش ، رسیدن و گرفتن احتیاج دارد ، همه اینها برای رشد سالم بسیار مهم است زیرا به هماهنگی نیمکره های مغز کمک می کند. علاوه بر این ، چادرها به کودکان امکان می دهند هنگام ورود و خروج از آن ، برنامه ریزی حرکات خود را انجام دهند. علاوه بر همه اینها ، چادر بازی کودک مکان مناسبی برای شامل انواع اسباب بازی ها و بازی با بلوک های ساختمانی است ، معماهایی که نیاز به مهارت های حرکتی خوب دارند ، همان چیزی که بازی را در دوران کودکی بسیار ضروری می کند. کودکان ایده فضاهای کوچک و گوشه های مخفی را دوست دارند بنابراین چادر مکانی ایده آل برای سکوت و دور از اغتشاش دنیای بیرون است.

 چادر بازی کودک  دخترانه/پسرانه

3. زمان معاشرت

چادرهای بازی برای بازی های فردی جالب هستند ، اما وقتی دیگران در آن گنجانده شوند ، می توان به صورت گروهی از آن استفاده کرد. هنگامی که کودکان با هم بازی می کنند ، آنها می آموزند که چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند زیرا آنها نیاز به مذاکره در مورد قوانین و پیروی از آنها دارند ، و توجه به نیازها یا خواسته های طرف مقابل را نشان می دهند. با کلمات ساده ، آنها می آموزند که چگونه در جامعه رفتار خوبی داشته باشند ، درک بیشتری از مهربانی ، عطوفت و اشتراک داشته باشند. علاوه بر این ، بازی با چادر بازی برای بچه ها محدودیت سنی ندارد ، بنابراین می تواند به وسیله ای برای عضویت و مشارکت شما تبدیل شود و وقت گرانبهایی را برای پیوند با کوچولوهای خود سپری کنید و تجربه را به اشتراک بگذارید. اگر آنها نمی دانند از کجا شروع کنند ، شما همیشه می توانید با اختراع یک موضوع یا ابتدای یک داستان به آنها کمک کنید و به آنها اجازه دهید آن را بازی کنند. 

4. واژگان

نیازی به اشاره به میزان کلمات جدیدی که بچه ها می آموزند وجود ندارد ، و مهمتر از همه این است که همراه با این گسترش واژگان ، آنها باید از این کلمات برای تقویت گفتار خود و تمرین مهارت های سخنوری استفاده کنند ( با داستان هایی که آنها ارائه می دهند) 5. زمان آرامهمانطور که گفته شد ، بچه ها مکان های آرام و ایمنی را دوست دارند ، مکان هایی که می توانند خودشان را از سر و صدای دنیایی که آنها را احاطه کرده است پنهان کنند ، هرچند عجیب به نظر می رسد (با توجه به عادت های معمول سر و صدا آنها). آنها نه تنها دوست دارند چادر داخل منزل کودک داشته باشند ، بلکه شما نیز دوست دارید. به فکر آن باشید که برای مدتی در طول روز آن آرامش و آرامش را برای خود رقم بزنید - مطمئناً یک دلیل کافی برای خرید چادر بازی بچه ها است!

6. استفاده مجدد کنید

چادر بازی کودک فقط زمان بازی نیست که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد از آنها میتوان برای خواندن کتاب و مکانی چرت زدن (در هنگام لجبازی بیش از حد برای چرت زدن در تختخواب ، تمایل به جدا کردن از اسباب بازی ها و بازی ها) استفاده نمود

 چادر بازی کودک

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد