راه اندازی خانه بازی کودکان
راه اندازی خانه بازی یکی از مشاغل جدید و پر سود در کشور ما هست زیرا با هزینه اولیه محدود میتوان به صورت ساعتی از آن کسب در آمد کرد. ولی باید توجه داشت امروزه خانواده ها به زیبایی، امنیت و ایمنی محیطی که کودک خود را به آن میسپارند بسیار اهمیت می دهند. به همین خاطر این مقاله را برای شما آماده کردیم تا قبل از راه اندازی خانه بازی به تمام جوانب آن آگاه شوید. 
طراحی خانه بازی برای کودکان ، والدین و نیز مدیر موسس خانه بازی بسیار مهم است زیرا می تواند بر میزان درآمد مجموعه تاثیر زیادی بگذارد. بی توجهی به نیازهای کودکان در طراحی خانه بازی ، می تواند باعث عدم جذب والدین و کودکان و در نهایت عدم مراجعه آنها شود. با توجه به روانشناسی کودک و استفاده از رنگ ها و نقش های مناسب واسباب بازی های متنوع در فضای داخلی می توان علاقه کودکان را به حضور در خانه بازی افزایش داد. طراحی پارک سرپوشیده کودکان با در نظر گرفتن روانشناسی کودک می تواند تجربه دلپذیرتری را برای کودکان ایجاد کند.

طراحی خانه بازی برای کودکان به همراه اجرای دکور چوبی برای پارک بازی
هنگام طراحی خانه بازی برای کودکان، ایجاد فضای دلپذیر و راحت با تم کودکانه برای کودکان بسیار مهم است.
طراحی باید راحتی کودک، دسترسی به بازی های متنوع، فضای انتظار مناسب والدین و به صورت کلی تمام جنبه ها را در نظر داشته باشد.
فراهم کردن وسایلی چون میز و صندلی مناسب با سن کودکان ، تاب و سرسره، استخرتوپ هیجان انگیز، پیست ماشین بازی و .... باید به صورت اصولی انجام شود تا مدیران نیاز به تعویض و تغییر طی مدت کوتاه را نداشته باشند و در هزینه های آنها صرفه جویی شود

شرکت تجهیزات مهد کودک و خانه بازی یوداتویز با تکیه بر تیم طراحی مجرب و اکیپ اجرایی با تجربه که به صورت تخصصی در بخش طراحی خانه بازی، پارک بازی سرپوشیده و مهد کودک در حال فعالیت است و با بروز رسانی مدام اطلاعات و مشاوره های مناسب با شرایط کار و ارائه کردن انواع کالا ها و متریال های مورد نیاز شما و احترام گذاشتن به حقوق کارفرمایان خود چه از نظر کیفیت کار و چه از نظر برنامه زمانبندی سعی در جلب رضایت خاطر مشتریان خود را دارد.

طراحی خانه بازی و اجرا دکور پارک کودکان با شرکت تجهیزات مهد کودک و خانه بازی یودا
چرا یودا:

  1. خلاقیت در طراحی و تکیه به جدیدترین متدهای روز دنیا:
    تیم طراحی یودا در طراحی داخلی خانه بازی کودکان از به روزترین و مدرن‌ترین متریال ها و دیتیل های ظریف استفاده می‌کند. شما می‌توانید خاص‌ترین و لوکس‌ترین طراحی‌ها که تاکنون شاهد آنها نبوده‌اید را تجربه کنید که منحصر به سبک خودتان باشد، طراحی هایی خلاقانه و استفاده از تمامی فضاها بصورت بهینه و استاندارد در سبک های مختلف که تمامی پارامترهای زیبایی شناسی و راحتی کودک محور را شامل شود.
  2. برخورداری از سابقه‌ی درخشان و طولانی:
    یکی دیگر از دلایل توجه به سابقه‌ی 6 ساله ما در زمینه تجهیز خانه بازی و مهد کودک ها است.
  3. طراحی و اجرای معماری داخلی بدون واسطه:
    اغلب برای اینکه بتوان به یک نتیجه‌ی موفقیت آمیز در این طراحی و اجرای خانه بازی  دست یافت، باید یک همفکری و همچنین یک فعالیت بدون واسطه در پروژه وجود داشته باشد تا منجر به کاهش هزینه ها و سرعت بالا در عین کیفیت فضای مورد نظر شود. در هنگام کار با ما به صورت مستقیم با واحد طراحی، واحد اجرایی و واحد تامین کالاهای انحصاری در ارتباط هستید.
  4.  سرعت بالا:
    سرعت در ارائه‌ی طراحی معماری استاندارد، پلان مورد نظر و همچنین سرعت در اجرای طرح از دیگر خصوصیات مهم در تجهیزات خانه بازی و مهد کودک یودا به شمار می‌رود.

ویژگی‌های شرکت یودا:

  • قیمت: ( ارائه‌ی پروپوزال اولیه در قسمت طراحی و اجرای پروژه جهت مدیریت سرمایه مشتریان )
  • کیفیت: ( ارائه‌ی خدمات بسیار مطلوب و با کیفیت به مشتریان که در نهایت خدمات پس از فروش مجموعه را در بر خواهد داشت)
  • خلاقیت: ( به کارگیری ایده‌های ناب و خلاقانه متناسب با شرایط موجود کارفرمایان محترم )
  • سرعت: ( ارائه‌ی کامل خدمات مورد نیاز پروژه در کوتاهترین زمان )

سوالات متداول شما
فعالیت شرکت یوداتویز در چه زمینه‌هایی است؟!
مشتریان در شرکت یوداتویز می‌توانند تمامی خدمات مربوط به طراحی خانه بازی و اجرای آن را از صفر تا صد دریافت نمایید. 

از چه متریال‌هایی برای طراحی و اجرای خانه بازی استفاده می‌کنید؟
با توجه به هزینه بر بودن متریال برای کارفرما، پیشنهاد متریال از سمت متخصصین و کادر مجرب مجموعه به کارفرما صورت گرفته و کارفرما با در نظر گرفتن هزینه و موارد دیگر، اقدام به انتخاب متریال مورد نظر می‌کند. اما در هر حال، ما بهترین پیشنهادات را برای شما در نظر می‌گیریم و فراخور هر فضای معماری میتواند متغیر باشد .

آیا در شهر های دیگر هم پروژه اجرا می کنید؟
بله، هم میتوانیم طراحی مجموعه شما و تجهیز آن را به عهده داشته باشیم و هم میتوانیم در صورت عدم حضور تیم اجرایی قوی در شهر شما مسئولیت اجرای پروژه را نیز به عهده بگیریم. (با توجه به هزینه بر بودن ایاب و ذهاب در شرایط خاص میتوان از تیم اجرایی در همان شهر استفاده نمود)

نحوه پرداخت به چه شکلی هست؟
با توجه به اینکه ابجاد یک کسب و کار نیاز مند هزینه های اولیه زیادی هست ، تیم یودا این موارد رو در نظر گرفته و شرایط پرداخت مرحله را برای صاحبین کسب و کار را فراهم کرده. در ابتدا نیاز به پرداخت کل مبلغ نیست شما میتوانید از شرایط پرداخت مرحله ای استفاده کنید و همزمان با اجرای پروژه واریزی خود را تکمیل نمایید.


سخن پایانی 
هر چقدر طراحی خانه بازی و پارک سرپوشیده برای کودکان جذاب­تر و خلاقانه­ تر باشد و وسایل متنوع و جدیدی را شامل شوذ، بالطبع والدین بیشتری را ترغیب می­کند تا کودک خود را به آنجا ببرند. این، به لحاظ افزایش سودآوری برای موسس خانه بازی مفید است..

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد