آیا میدونید مزیت داشتن اسباب بازی های فضای باز در حیاط خانه چیست؟ و یا بازی های گروهی در فضای باز چه فوایدی برای بچه ها داره؟

تجهیز حیاط، پاسیو، پارکینگ، تراس و کلا فضای آزاد شما به اسباب بازی می تواند مزایای زیادی برای فرزندان شما به همراه داشته باشد. در حالی که به نظر می رسد گجت های فن آوری مدرن مانند کنسول های بازی و رایانه ها روز ب روز در حال پیشرفت هستند ، ولی تحرک بدنی کودکان برای والدین بسیار مهم است. علاوه بر این ، پزشکان توصیه می کنند که بچه ها باید بیشتر وقت خود را بیرون از خانه و به تنفس هوای تازه بگذرانند تا اینکه در اتاق های خود با احتمال آسیب دید بینایی خفه شوند.

تاب بازی برای فضای باز

از تاب بازی گرفته تا اسباب بازی های مختلف سوار شدنی، و بسیاری از اسباب بازی های فضای باز برای بچه ها وجود دارد که اگر می خواهید حیاط خود را به سرزمین عجایب برای کودکان تغییر دهید ، می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر متقاعد نشده اید که فرزندان شما به فضای بازی در فضای باز زیاد احتیاج ندارند ، ما سه مزیت را به شما خواهیم گفت که نظر شما را تغییر می دهد.

ساختن حیاط خود به عنوان زمین بازی برای کودکان از نظر سلامتی بیش از سایر فعالیت ها، سرگرم کننده محسوب می شود. فقط فعالیت بدنی دویدن و پریدن می تواند رشد جسمی بچه ها را بهبود بخشد. به عبارت دیگر ، فعالیت بدنی بیشتر در سنین پایین به بچه ها کمک می کند تا مهارت های حرکتی خوب و اصلی خود را بهبود ببخشند. برخی از مهارت هایی که به آنها اشاره می کنیم تعادل ، قدرت ، آرامش و مهارت های تن به تن است.

 

مجموعه بازی در فضای باز می تواند مهارت های اجتماعی فرزند شما را بهبود بخشد. در این محیط منزوی اجتماعی که طی دهه گذشته ایجاد کرده ایم ، بسیار مهم است که فضای خاصی برای پیوندهای اجتماعی ، به ویژه برای کودکان فراهم شود. فروشگاه های اسباب بازی انواع خانه های حیوانات را برای فروش ارائه می دهند که امکان برقراری ارتباط بهتر در هنگام بازی را فراهم می کند ، بنابراین احتمال اعتماد به نفس پایین و مهارت های اجتماعی در آینده را کاهش می دهد.

 چادر بازی کودک

بچه ها به تخیل و خلاقیت طبیعی خود معروف هستند. اما هر چه بزرگتر می شوند ، به نظر می رسد که عادت ها مهارت خلاقیت آنها را پشت سر می گذارد. فضای باز (و بطور کلی همه اسباب بازی ها) می تواند کودکان را در نگه داشتن تخیل آنها در سطح بالاتری تحت تأثیر قرار دهد. ثابت شده است که سمت راست مغز شما در سنین بزرگسالی عامل موفقیت در هر زمینه ای است. بنابراین دفعه دیگر که کاتالوگ ایده های طراحی باغ را جستجو کردید ، مطمئن شوید که اسباب بازی های فضای باز بچه ها را در آن قرار می دهید.

جدا از موارد ذکر شده ، مزایای مجموعه بازی فضای باز بسیار زیاد است. نه فقط در فضای باز ، بلکه بچه ها نیز باید دوران کودکی سالمی داشته باشند که مملو از سرگرمی و لذت باشد.
مگر این اسمش دوران کودکی نیست؟

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد