در گذشته اصلی ترين استفاده مینی واش ها ، شستن کهنه ی بچه بوده است. به همین رو خیلی ها از کلمه ی کهنه شور به جای مینی واش استفاده میکنند. البته امروزه از اين دستگاه ها برای شستن لباس های بچه نيز استفاده مي شود.

 

مینی واش چیست؟

مینی واش همان ماشین لباسشویی است با ابعاد کوچکتر و ظرفیت کمتر (حدوداً 3.5 کیلوگرم ) ، که همانند ماشین لباسشویی دارای سه نوع مدل است:

  • مینی‎واش تمام اتوماتیک
  • مینی‎واش نیمه اتوماتیک
  • مینی‎واش دستی

 

 

چرا باید لباس کودک جدا از لباس بزرگسالان شسته شود؟

اکثر ما میدانیم که سيستم دفاعی بدن نوزادان و کودکان ضعيف است ، ضعيف ترين ميکروب ها می توانند برای آن ها ايجاد بيماری و حساسيت های پوستی کند. با توجه به حساسيت پوست نوزادان بهتر است لباس های نوزاد را جدا از لباس های بزرگترها بشوييد. لباس های ديگر اعضای خانواده ، معمولا دارای آلودگی هايی خاص از قبيل گرد و غبار بيرون از منزل ، آلودگی های محل کار پدر و مادر و ... هستند و بهتر است اين لباس ها جدا از لباس های نوزاد شسته شود

 

چرا باید برای شستن لباس کودکان از مینی واش استفاده کنیم؟

از آنجایی که حجم لباس نوزادان و خردسالان کم است پر کردن ماشین لباسشویی با ظرفیت حداقل 7کیلوگرم بسیار زمان بر است و ممکن است حتی یک ماه زمان ببرد، ولی اگر شما یک مینی واش در خانه داشته باشید میتوانید چند دست لباس را داخل آن بگذارید و روشنش کنید. استفاده از مینی واش باعث صرفه جویی در مصرف آب، برق و مواد شوینده می شود.

ضدعفونی کردن مینی واش چگونه است؟

شما باید هر چند وقت یک بار مینی واش را ضدعفونی کنید چرا که وجود رسوبات مانع از تمیز شدن لباس ها می شوند و ضدعفونی کردن مینی واش علاوه بر تمیزتر شسته شدن لباس ها باعث طولانی تر شدن عمر آن هم می شود.

قیمت مینی واش چند است؟

عوامل مختلفی در قیمت مینی واش ها تأثیر دارند. از جمله ظرفيت ، سرعت چرخش موتور ، شرکت سازنده و ....مدل های مختلف مینی واش را همراه با قیمت میتوانید در سایت یوداتویز ببینید.

مینی واش های اتوماتیک در مقایسه با مینی واش های ساده چه امکاناتی دارند؟

مینی واش اتوماتیک یک صفحه ال ای دی بر روی دستگاه دارد که می توانید برنامه شست و شو را متناسب با کثیفی لباس های خود انتخاب کنید. پرزگیرهای موجود در داخل محفظه شست و شو احتمال آسیب دستگاه را کاهش می دهد. همچنین مینی واش های اتوماتیک مجهز به درجه آبگیری می باشند که آب وارده به دستگاه را متناسب با حجم لباس، به صورت اتوماتیک تنظیم می کنند.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد