ماشین سواری ممکن است فقط به نظر سرگرم کننده و جنبه بازی داشته باشد ولی در واقع ، یک نقش مهم در یادگیری ، رشد و پیشرفت کودک شما ایفا می کند.

یادگیری ماشین سواری یا دوچرخه سواری چیزی است که بسیاری از بچه ها آن را به عنوان عملی مهم در کودکی تجربه می کنند.

فرقی نمی کند که آنها در پیاده رو بازی کنند یا زمین بازی ، شاید آنها را در راهروهای منزل خود ببندید یا ببینید که خیابان های محله را زیر و رو می کنند ، مهم این است که وقتی بچه ها روی بازی ای تمرکز می کنند که شامل مهارت های حرکتی  (تحرک و حرکت از یک مکان به مکان دیگر)  است ، اتصالات مهمی بین مغز و بدن آنها ساخته می شود.

مزایای ماشین های سواری کودک

  • به پیشرفت مهارت های کودک کمک می کند.
  • کودکان را به داشتن روابط اجتماعی و عاطفی و توسعه آن تشویق می کند.
  • بازی و اعتماد به نفس کودک را تقویت می کند.
  • یک روش عالی برای درگیر کردن دیگران در بازی و تمرین مشارکتی یا به نوبت بازی کردن است.
  • کودکان یاد می گیرند که چگونه مسیری را که در آن قرار دارند یا مسیریابی می کنند هنگام برخورد به موانع آن را برطرف کنند.
  • فعالیت بدنی را تشویق می کند.
  • حس تعادل را به بچه ها می دهد.

 داشتن احساس ترس و چالش های یادگیری، زدن پدال و حفظ تعادل در این بازی جدید بسیار هیجان انگیز است، بسیاری از این اسباب بازی ها (ماشین پدالی، ماشین پایی، موتور پایی، دوچرخه بازی، اسکوتر ) را کودکان می توانند در خارج از خانه سوار شوند، این بدان معناست که کودک را به بازی در فضای باز تشویق می کنند و آنها را از زمان صفحه دور می کنند. (یک مزیت دیگر!)

از نظر تاریخی ، اکثر بچه ها با پیاده راه رفتن شروع به فعالیت می کنند ، بعد به سمت چرخ های تمرینی می روند و بعد به سمت ماشین پایی و ماشین پدالی و سپس دوچرخه را پدال می زدند و اسکوتر سوار می شوند.

 

انتخاب مناسب برای کودک نوپای شما کدام است و مزایای هرکدام چیست؟

گزینه شماره 1: اسباب بازی های سوار شونده :

اینها بازیهایی هستند که کودکان می توانند بر روی آن سوار شوند به معنای واقعی کلمه از آنها استفاده کنند. این می تواند شامل هر چیزی باشد. (موتور تعادلی، ماشین پایی) عالی برای تقویت عضلات هسته و پا ، آنها پایداری و مقاومت را فراهم می کنند که بچه ها باید از فرمان و تعادل همزمان استفاده کنند. 

ماشین برای کودک 1 ساله

گزینه شماره 2: موتور تعادلی :

موتور یا دوچرخ تعادل ، یک دوچرخه بدون پدال است. برای "حرکت کردن" آن ، کودک شما از پاهای خود برای فشار آوردن به سطح زمین استفاده می کند. چرخ های آموزش اغلب تعادل ایجاد می کنند. پس از مدتی استفاده از دوچرخ تعادل (موتور تعادلی) ، کودکان به دوچرخه پدالدار منتقل می شوند.کودکانی ابتدا از ماشین پایی و موتور پایی تعادلی استفاده کرده اند اغلب زودتر و آسان تر از ماشین پدالی و دوچرخه پدالی استفاده می کنند.

دوچرخ کودک

گزینه شماره 3: اسکوتر:

اسکوترها سرگرم کننده هستند زیرا به بچه ها کمک می کنند تا مفهوم توزیع وزن خود را از یک پا به پای دیگر کشف کنند. آنها همچنین باید از قدرت مغز خود استفاده کنند تا دریابند که چگونه می توان از یک پا استفاده کرد تا اسکوتر به حرکت در اید و و سپس آن را با خیال راحت سوار شود. اسکوتر هایی که دارای دو چرخ در جلو برای ثبات بیشتر هستند اصولا بیشتر مورد پسند قرار می گیرند.

اسکوتر سواری

گزینه شماره 4: ماشین پدالی و دوچرخه پدالی کودک:

از دوچرخه های پدالی می توان با چرخ های تمرینی (چرخ کمکی) یا بدون آن استفاده کرد. از آنجا که آنها به مهارت های هماهنگی و توازن نیاز دارند، توصیه می شود با اسباب بازی های دیگر مانند ماشین پدالی شروع کنید. فواید ماشین سواری و ماشین پدالی را بالاتر برشمردیم اما مهمترین فواید ماشین پدالی، تقویت عضلات پای کودک و پیدا کردن آمادگی برای مرحله بعد که سوار شدن بر دوچرخه است، می باشد.

برای کشف و خرید یک وسیله سوار شدنی برای کودکتون ، به صفحه ماشین پدالی و ماشین پایی کودک و دوچرخه کودک و سه چرخه سر بزنید.

دوچرخه پدالی کودک

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد