بچه ها بالا و پایین پریدن روی ترامپولین را دوست دارند، آیا واقعاً ترامپولینگ چیزی بیشتر از این است؟ خوب، شما تعجب خواهید کرد که بدانید چه چیزهای بیشتری در آن وجود دارد!

تحقیقات ما در مورد این موضوع مزایای شگفت انگیز ترامپولین را نشان میدهد که می تواند زندگی بچه ها و کل خانواده شما را تغییر دهد!

آیا ترامپولین باعث خوشحالی شما میشود؟

این یک سؤال جالب است ، زیرا ترامپولین چیز زیادی ندارد، سادگی ترامپولین است که کلید موفقیت آن است. تقریباً هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. هیچ قانون سختگیرانه و محدودیت زمانی وجود ندارد. شما فقط می پرید و سرگرم می شوید!

باعث تسکین استرس می شود و اندورفین ها را آزاد می کند.

ترامپولینینگ به بسیاری از مراحل مختلف ذهنی و حرکتی نیاز دارد. این می تواند به بچه ها (و بزرگسالان به طور یکسان) کمک کند تا با تمرکز ذهن خود بر روی چیزهای مختلف ، میزان استرس خود را کاهش دهند. همچنین این یک راه عالی برای تفریح بدن است که باعث می شود اندورفین ها به طور طبیعی آزاد شوند ، که به نوبه خود به بچه ها کمک می کند احساس شادی و راحتی بیشتری کنند. این یک روش عالی از عدم تمایل پس از مدرسه تا کاهش سطح استرس روزمره در خانه است..

بچه ها را درگیر بازی های در فضای باز می کند.

یکی از بهترین کارها در مورد داشتن ترامپولین این است که بچه های شما می توانند در خانه بازی کنند. اگر فقط یک بازی سرگرم کننده می خواهید ، لازم نیست به پارک یا شهربازی بروید این نه تنها راحت است ، بلکه  گزینه بسیار مناسبی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته ، ظهرها و نشستن جلوی تلویزیون یا سایر صفحه نمایش ها برای بسیاری از کودکان است. هزاران بازی وجود دارد، اما تحقیقات دولتی در خارج از انگلستان نشان می دهد که ترامبولین ابزاری مؤثر است که والدین بتوانند بچه ها را در خارج از خانه و در محیطی آفتابی بکشانند. (قابل قرار دادن در فضای باز)

ویتامین D را افزایش می دهد.

نکته مهمتر اینکه ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید هنگام بازی در خارج از منزل ، سطح ویتامین D (دی) بچه ها را افزایش می دهد ، که به محافظت از کودکان در برابر مشکلات استخوانی در آینده کمک می کند. همچنین به بهبود سیستم ایمنی ، عملکرد عضلات ، عملکرد قلبی عروقی ، دستگاه تنفسی و رشد مغز نیز کمک می کند و حتی فواید ضد سرطانی نیز دارد.

ترامپولین ها می توانند در رفع اضطراب ، مسائل حسی ، اوتیسم و ....کمک کنند.

اضطراب

ترامپولینگ به افراد مبتلا به اوتیسم ، مسائل حسی و نیازهای ویژه برای مقابله با اضطراب و رفع استرس کمک می کند. عمل ریتمیک تامپیلینگ می تواند بسیار تسکین دهنده باشد. همچنین می تواند پس از یک حادثه استرس زا در به آرامش رسیدن حادثه دیده ها کمک کند.

تحریک حسی

ترامپولینگ همچنین باعث تحریک حسی کودکان میشود همچنین برای سیستم دهلیزی قلب کوچکشان مفید است. به همین ترتیب ، از ترامپولین ها بطور معمول در درمان کودکان بااختلال پردازش حسی استفاده می شود

مزایای دیگر:

برای كودكان مبتلا به اوتیسم ، پریدن بر روی ترامپولین نیز می تواند تأثیر مثبتی در رفتار و كنترل آنها داشته باشد. انجام عمل جنجالی قبل از مدرسه یا قبل از مشق شب ، می تواند به بهبود تمرکز  آنها نیز کمک کند .

ترامپولینگ بازیِ ایمنی است و در صورت استفاده صحیح ، ترامپولین های امروزی حتی برای محتاط ترین کودک بی خطر و ایده آل هستند. هنگام انتخاب ترامپولین ، مهم است که یکی از نمونه های ایمنی را انتخاب کنید.

ترامپولین های وارداتی حفاظ دار با داشتن پایه های بلند و محافظ توری شکل برای مشاهده کودک در داخل ترامپولین ایمن ترین ترامپولین جهان است. همچنین در آن برای جلوگیری از آسیب دیدگی از یک تشک نرم و ضربه گیر استفاده شده است.

 ترامپولین سلامت بچه ها را بهبود می بخشد!

تناسب اندام را افزایش می دهد

تناسب اندام را افزایش می دهد در حقیقت ، مشخص شده است که ده دقیقه پریدن تقریباً به همان میزان تمرین سی دقیقه دویدن است! بنابراین نه تنها یک راه عالی برای مناسب بودن و سالم بودن بلکه وسیله ای بسیار کارآمد برای افزایش آمادگی جسمانی است.

حفظ سلامت و سالم بودن از طریق ترامپولینگ علاوه بر این یک روش سرگرم کننده برای بچه ها برای حفظ وزن است بلکه به جلوگیری از مسائلی مانند چاقی کودکان کمک می کند.

هماهنگی را بهبود می بخشد

در هنگام پرش روی یک ترامپولین کودک همزمان اندام و ماهیچه های مختلف بدن خود را کنترل می کند ، که این امر به بهبود هماهنگی کلی بدن اوکمک میکند.

به بچه ها استخوان های قوی تری می بخشد

افزایش ویتامین D با بازی در خارج از خانه ، به رشد سالم استخوان کمک می کند. علاوه بر این ، به تقویت سیستم اسکلتی عضلانی و افزایش تراکم استخوان کمک می کند و به بچه ها استخوان های قوی تری می بخشد. همچنین به جلوگیری از مشکلات جدی بهداشتی مانند پوکی استخوان کمک میکند.

به گفته این منبع ، مطالعه ناسا همچنین نشان داد كه این بهترین تمرین برای بازسازی بافت استخوانی گمشده فضانوردان است كه ادامه حالت بی وزنی باعث شده است. آنها به مدت 2 هفته در فضا ، تا 15 درصد توده استخوانی را خود را از دست می دهند. این تمرین برای هرکسی (خصوصاً خانمها) قابل اجرا است که از پوکی استخوان جلوگیری کرده و در واقع آسیب را برطرف کند.

ترامپولین می تواند به بچه ها کمک کند خواب بهتری داشته باشند!

ترامپولین می تواند به بچه ها کمک کند خواب بهتری داشته باشند، همچنین طبق یک مطالعه در دانشگاه کونستانز آلمان، استفاده از مهارت های جدید حرکتی در ترامپولینینگ می تواند باعث افزایش دوره چرخه خواب و افزایش مدت زمان REM و خواب آهسته شود.

به بچه ها کمک می کند تا در مدرسه به خوبی انجام دهند

ترامپلین حتی می تواند به عملکرد بچه ها در مدرسه و بزرگسالان در محل کار کمک کند. تحقیقات نشان میدهد كه ترامپولین در موفقیت تحصیلی تأثیر دارد، زیرا قدرت و وضعیت اصلی بدن را بهبود می بخشد و این امر باعث میشود که  بچه ها بتوانند مدت زمان زیادی در کلاس درس بنشینند و میتوانند از مهارت های حرکتی دریافت شده برای بسیاری از فعالیت های کلاس درس استفاده کنند. به علاوه ، گردش خون و اکسیژن رسانی به مغز از طریق پرش روی ترامپولین برای هوشیاری و تمرکز ذهن و حافظه بسیار عالی است.

صاحب یک سرگرمی رایگان برای یک عمر شوید!

علاوه بر این شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه عضویت در سالن ورزشی ، مراکز فعالیت یا کلاس های ورزشی ، تمام این مزایای روحی و جسمی را دریافت کنید، همچنین باعث کم شدن هزینه داروها ، فیزیوتراپی ، کاردرمانی ، مشاوره و موارد دیگر موارد می شود.

پس شما با داشتن ترامپولین یک فعالیت سرگرم کننده و راحت در خانه خود دارید ، با مزایای بسیار ، بدون هزینه اضافی!

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد