آیا میدانید سرسره بازی کودک در حیاط چه فوایدی برای کودکتان داد؟

اگر پدر و مادری هستید که می خواهید فرزندتان بیشتر وقت خود را در فضای باز بگذراند ، اما هر روز توانایی رفتن به پارک را ندارید ، پس باید به دنبال سرسره کودک در حیاط خانه باشید. این یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه و تشویق فرزندان خود برای گذراندن وقت بیشتر در فضای باز است.

همچنین سرسره بازی مزایای بسیاری دارد که شاید از آنها اطلاع نداشته باشید. در زیر برخی از مزایایی را که کودک شما می تواند از سرسره بازی دریافت کند، بیان میکنیم.

 سرسره ویلایی و باغی کودک

یک تمرین عالی

همانطور که می دانید ، برای رسیدن به بالای سرسره ابتدا باید صعود کنید، سریع پایین آمدن (سر خوردن) باعث می شود که آنها بارها و بارها بخواهند بازی کنند. فعالیت بدنی می تواند به کودک کمک کند تا چربی کودک خود را از دست بدهد و همچنین عضلات خود را بسازند و استخوان هایشان تقویت شود. این امر به آنها کمک خواهد کرد تا قدرت بالاتنه و پایین تنه خود را افزایش دهند زیرا برای نگه داشتن و بالا رفتن از پله ها به هر دو نیاز دارند. تقویت این مهارت ها در اوایل زندگی بسیار مهم است زیرا عادت هایی که اکنون به دست می آورند تا پایان عمر با آنها خواهد کرد. افرادی که در دوران جوانی فعالیت بدنی می کنند و تناسب اندام خود را حفظ می کنند و سبک زندگی فعالی دارند، دیرتر پیر می شوند که. این برای سلامت قلب و عروق آنها عالی است و چیزی است که ما باید به طور مداوم روی آن کار کنیم.

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که هنگام پر کردن اکسیژن بدن ، کوهنوردی در مقایسه با دویدن یا راه رفتن موثرتر است. 

سرسره بازی کودک در حیاط، باغ، ویلا

از مزایای فضای باز استفاده کنید

گذراندن زمان خارج از خانه برای شما خوب است ، این چیزی است که همه ما می دانیم اما اکثر ما در انجام آن کوتاهی می کنیم. فواید دیگری نیز در بازی در خارج از منزل وجود دارد که شامل فعالیت بدنی نیست ، اولین مورد ویتامین D است که فقط با گذراندن زمان در معرض آفتاب می توانیم دریافت کنیم. البته فراموش نکنید که همیشه باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید ، اطمینان از اینکه هوای تازه و ویتامین D کافی دریافت می کنید نیز مهم است. ویتامین D در پیشگیری از سرطان ، مولتیپل اسکلروزیس و راشیتیسم مهم است. سیستم دفاعی بدن شما همچنین با گذراندن وقت در خارج از منزل تقویت می شود. قرار گرفتن منظم در معرض چیزهایی مانند گل و خاک در طول سالهای کودکی ، سیستم ایمنی بدن را برای بقیه عمر تقویت می کند. این امر برای جلوگیری از بیمار شدن فرزندتان بسیار مهم است. 

سرسره بازی چند کودک همزمان

معاشرت ایمن با کودکان

یکی از اصلی ترین نگرانی های والدین هنگام رفتن به پارک است معاشرت کودکان با غریبه هاست. اما الان شما می توانید به راحتی مراقب کودک خود باشید زیرا او در حیاط خانه شما قرار دارد و اگر فضای نشیمن در فضای باز داشته باشید می توانید به راحتی دراز بکشید و به کودکان خود اجازه دهید در حالی که آفتاب می گیرید بازی کنند.

رفتن به پارک ها می تواند کمی دلهره آور باشد زیرا به راحتی کودک میتواند از جلوی چشم شما پنهان شود، تازه میتوانید دوستان کودکتان را به حیاط خانه خود دعوت کنید و بگذارید کودکان باهم معاشرت داشته باشند. لازم به ذکر نیست که دوستان کودک شما چقدر دوست خواهند داشت که برای گذراندن وقت و سرسره بازی پیش کودک شما بیایند.

این یک روش عالی برای کودک شما برای معاشرت و یادگیری قوانین مناسب در مورد بازی و به اشتراک گذاری با دیگران است. این امر ازاین لحاظ اهمیت دارد که به طور طبیعی موجب جامعه پذیری و آداب و معاشرت خواهد شد که بعداً در زندگی به کار می آید .

در یوداتویز مدلهای متنوعی از تاب و سرسره کودک موجود است که برای حیاط، باغ، ویلا و حتی داخل خانه و آپارتمان مناسب است پیشنهاد می کنیم دیدنشون رو از دست ندید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد