اسکوتر سواری فواید سلامتی بسیاری دارد ، خصوصاً برای بچه ها هنگام یادگیری و پیشرفت. بله ، مطمئناً مانند هر ورزشی با خطر آسیب دیدگی همراه است ، اما با تجهیزات و نظارت مناسب ، مزایای آن از ضربات و ضایعاتش بیشتر است.

8 مزیت اسکوتر برای کودکان: چرا اسکیتینگ بهترین تمرین برای کودکان است؟

بازی کردن با اسکوتر همانند بازی کردن با ماشین پدالی و ماشین پایی کودک فواید زیادی در سلامتی کودک دارد ، خصوصاً برای بچه ها هنگام یادگیری و پیشرفت. بله ، مطمئناً مانند هر ورزشی با خطر آسیب دیدگی همراه است ، اما با تجهیزات و نظارت مناسب ، مزایای آن از ضربات و ضایعات بیشتر است. هنگامی که بهترین اسکوتر را برای فرزند خود پیدا کردید ، یا اگر هنوز هم قصد تهیه یکی از آنها را دارید، مزایای عالی اسکوتر مخصوص بچه ها را در نظر بگیرید!

تعادل

یادگیری و ایجاد احساس تعادل برای رشد هر کودک مهم است. به همین دلیل بازی با اسکوتر بسیار عالی است، لازم است کودک هنگام لگد زدن با پای دیگر به حالت ایستاده و متعادل باشد.

توسعه مهارت حرکتی

اسکوتر نیاز به راننده دارد که از دست ها و پاها به طور مستقل از یکدیگر استفاده کند و به مهارت های حرکتی خود کمک کند. یک پا لگد می زند و دیگری تعادل می یابد و دست ها روی فرمان قرار می گیرند که اسکوتر را متعادل می کند. همه این اتفاق می افتد در حالی که سر و چشم در حال تماشای مکانهایی هستند که می روند و مواظب موانع احتمالی هستند. اگر کودک بخواهد جلوی آن را بگیرد ، از یک پا برای فشار دادن ترمز استفاده می کند ، در حالی که همزمان اسکوتر را چرخانده ، یا به اندازه کافی کند می کند.

رشد عضلات

تعادل نیاز به قدرت عضلانی دارد ، پیش بردن اسکوتر با پا نیاز به قدرت پا دارد و مهارت های سریع تصمیم گیری نیاز به قدرت ذهنی دارد. اسکوتر سواری عضلات کودکان را هر بار که سوار می شوند توسعه می دهد. ایستادن به این معنی است که عضلات اصلی آنها از جمله عضلات شکمی و کمر کار می کنند. اسکوتر مخصوص بچه ها روشی عالی برای تقویت قدرت و رشد عضلات است.

هماهنگی

همراه با پیشرفت مهارت حرکتی ، هماهنگی های خوبی هم صورت می گیرد. کودک قادر به هدایت ، لگد ، تعادل و ترمز می شود که همزمان باعث شگفتی برای هماهنگی رشد کودک می شود. هنگامی که آنها از یک اسکوتر 3 چرخ به اسکوترهای دو چرخ پیشرفت می کنند ، پیشرفت و هماهنگی شروع می شود.

مهارت تصمیم گیری

باور کنید یا نه ، سوار شدن بر روی یکی از این اسکوترهای بچه ها نیاز به تفکر انتقادی و مهارت تصمیم گیری دارد. هر کودک سوار بر اسکوتر وظایف خود را انتخاب می کند که باید سریع انجام شود - چه موقع  سرعت را کم کند ، چه زمانی متوقف شود ، چه موقع فرمان را بچرخاند ، چقدر بدون اینکه روی زمین بیفتد به داخل فرمان خم شود. جستجوی موانع و تصمیم گیری در مورد بهترین راه جلوگیری از آنها ، یک مثال عالی است. کودک باید به سرعت فكر كند كه چه مقدار نیرو باید در ترمز اعمال شود تا در لحظه متوقف شود. اسکوتر مخصوص بچه ها روشی عالی برای کمک به فرزند شما است که می تواند تصمیم بگیرد و تصمیم گیری خود را سریع کند.

استقامت قلبی و عروقی

وقتی اسکوتر سه چرخه کودک تبدیل به دو چرخ شد، آنها می خواهند سریعتر بروند و برای اینکه سریعتر بروند ، باید سخت تر پای بکوبند. هر چه ضربان قلب بالاتر باشد ، خون بیشتری به قلب آنها می رود و ریه های آنها برای دریافت اکسیژن بیشتر کار می کنند. فایده واقعی اینجاست که در عین حال که بسیار سرگرم کننده است ، بچه ها حتی آن را ورزش نمی دانند!

مهارتهای اجتماعی

بچه ها با هم اسکیت می کنند و بچه های دیگری را پیدا می کنند که ورزش می کنند. این یک راه عالی برای ایجاد اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی است. چه در مدرسه ، چه در پارک و ... اسکوتر موجب تعامل ارزشمند انسانی بسیار زیاد خواهد بود!

بیرون از منزل بروید

برو بیرون بازی کن، از روی مبل بلند شو ! می دانم که بیشتر والدین آرزو می کنند بچه هایشان بیشتر از کامپیوترهایشان در خارج از منزل بازی کنند. علاوه بر مهارتهای اجتماعی در حال توسعه ، شما باید برای رشد ماهیچه ها و بدست آوردن هوای تازه به بیرون بروید!

منبع:

https://bestscooterforkidsreviews.com/scooters-for-kids-health-benefits/

 

خلاصه ای از مزایای برتر اسکوتر

تعادل بدن کودک بهتر می شود.

مهارت های حرکتی را بهبود می بخشد.

در حین تفریح ، موجب برخی از ورزش ها می شود .

برای کودکان و بزرگسالان ایده آل هستند.

به جای اینکه داخل خانه وقت بیشتری را صرف کنید. مناطق مختلف را در همسایگی خود کاوش کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد